دو کلمه حرف حساب با ارباب بزرگ

اصلا من بنده بدی هستم. میخوای گوش منو بپیچونی و حال منو بگیری خب سر خودم بلا بیار برای چی عزیزترین آدم زندگیم رو دو هفته می‌فرستی بیمارستان؟؟؟  گفتم  درس تموم شد برنامه تفریحی بذارم بعد شما تور گذاشتی تو بیمارستان؟ اونم دو هفته!! بعد یکی خوب نشده میزنی اون یکی رو نابود میکنی؟ الان من بمیرم خیالت راحت میشه ارباب جان؟ خوبه ازت خونه 1000 متری و ماشین یه میلیاردی نخواستم! نکن ارباب جان. به جان خودم من چیزی برای خودم نمی خوام. دست از سر خانواده ام بردار. باشه؟ قبوله؟ میگم شب عیده شما یه کمی برو سواحل قناری استراحت کن. 
نظرات 2 + ارسال نظر
مریم نگار یکشنبه 22 اسفند 1395 ساعت 09:31

امیدوارم حالشون بزودی زود بهبودی کامل پیداکنه...همه بنوعی اینروزارو تجربه میکنیم...
سخته...!!

ممنونم رفیق جان.

دل آرام جمعه 6 اسفند 1395 ساعت 18:49 http://delaramam.blogsky.com

منم همیشه حرفم همینه. لطفا لطفا لطفا با عزیزانمون کاری نداشته باش. مستقیم با خودمون وارد معامله بشو...
ایشالا زودتر هر دو حالشون خوب بشه

فعلا که ارباب مشغول ارسال الطاف شون هستن
قربونت دلی جان

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.