یارب مباد که گدا معتبر شود!

الان بیشتر شبیه یه انبار باروت هستم. با خود گفتم بهتره بجای این که با کسی حرف بزنم و وقتش رو بگیرم بیام اینجا بنویسم. شنیدید که میگن اگه هر چیزی رو به کائنات سفارش بدی و واقعا مشتاق باشی و براش تلاش کنی عوامل مادی و معنوی باهات کنار میان و به خواسته‌هات می‌رسی. حالا این حرف چقدر درست و چقدر غلط بماند. بنده حقیر فقیر تو این دنیای مجازی که معلوم نیست دست کائنات بهش میرسه یا نه این چند خط پایین رو می نویسم. باشد  که رستگار شوم.

ارباب بزرگ بی‌زحمت قبل از این بنده رو مشمول هر نعمت و رحمتی کنی ظرفیت پذیرشش رو قبلش بهم بده. اگرم قراره همه هستی و نیستیم رو بگیری بازم به همچنین. کسی چه میدونه شاید منم اگه قدرت داشته باشم تبدیل به موجود خوفناکی بشم. 

خوب دیگه فکر کنم این دو جمله شامل همه مسائل مادی و معنوی بشه. بیشتر از این مزاحم وقت شریف کائنات نمیشم.



نظرات 3 + ارسال نظر
منجوق جمعه 16 آبان 1393 ساعت 12:49

بی جنبه بودی من نمی دونستم؟

عرضم به حضورتون که اینقدر که آدم بی جنبه دور و بر من هست گفتم شاید منم قدرت و ثروت داشته باشم بی جنبه بشم جهت پیشگیری عرض کردم قربان

صدف شنبه 10 آبان 1393 ساعت 12:05 http://sadafmkh.blogfa.com

دوست برای اینجور موقع ها هم هست . برای درد دل کردن .
دقت کردی چند وقته داریم بهم کم توجه میشیم .من که اصلا با این وضعیت موافق نیستم . بهر حال من همیشه برای شنیدن درددل شما
در دسترس هستم .
ایشالا همه چی درست میشه .

البته. اما اون روز با هر کی حرف میزدم حالم بدتر میشد بهتر بود اینجا بنویسم. مرسی دوست جان

دل آرام چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت 09:36 http://delaramam.blogsky.com

عنوانت عااااالیه و واقعا موافقم با این موضوع. ظرفیت... متاسفانه متاسفانه متاسفانه خیلی از اونهایی که مقام و موقعیت مالی و جایگاه بالایی دارن، نه ظرفیتش رو دارن و نه... ولش کن منم شدم انبار باروت...

کبریت رو ازت بگیریم تا کار دست خودت ندادی دلی جان
الان شدیم درد مشترک

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.