سختی نوشتن!

وقتی یه مدت نمی‌نویسی انگار دیگه از صفحه مدیریت اینجا هم خجالت می‌کشی و دیگه روت نمی‌شه این صفحه رو باز کنی. راستش تو این مدت سوژه‌هایی بود برای نوشتن اما دل و دماغ نوشتن نه. وقتی هر روز مجبور باشی با یه عده آدم غیرمنطقی سروکار داشته باشی انگار همه انرژیت صرف مقابله با اون مسئله میشه. گاهی اوقات با خودم فکر می‌کنم نویسنده‌ها چه عشقی به نوشتن دارن که این عادت رو هیچ وقت ترک نمیکنن و با کلمه های ساده جادو می‌کنن. 

و اما بالاخره ما از رو رفتیم و این گرمای تابستون از رو نرفت که نرفت. دو روز دیگه پاییز جادویی میاد و این تابستون اصلا به روی خودش هم نمی‌خواد بیاره. حالا که بعد از مدت‌ها دارم می‌نویسم به سبک بعضی از دوستان می‌خوام به ارباب بزرگ چند تا درخواست بدم بلکه به ترتیب اولویت به کائنات دستور بده که بنده حاجت روا بشم.

1- از شر یه آدم غیرمنطقی بی دردسر راحت شم.

2- یه مسافرت حداقل 5-4 روزه میخوام.

3- تو این کسادی بازار مسکن یه پول قلنبه از یه جایی برسه که بتونم خونه رو عوض کنم.


نه خدائیش من چقدر بنده قانعی هستم!!! اما بی زحمت کائنات همون مورد اول رو در نظر بگیره انگار خونه 500 متری تو ولنجک خریدم. به جان خودم اگه دروغ بگم :)

نظرات 3 + ارسال نظر
صدف دوشنبه 7 مهر 1393 ساعت 15:11 http://sadafmkh.blogfa.com

مواردی هست تو زندگی که از پول خیلی مهمتره . مث همین ک گفتی . مث آرامش

بلی. پولی که آرامش نیاره میشه دشمن جون

منجوق شنبه 5 مهر 1393 ساعت 23:28

ایشاللا هر سه تاش هم جور میشه

مچکرم دوستم.

دل آرام دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 09:53 http://delaramam.blogsky.com

خبر میدادین یه آب و جارویی میکردیم مقدمتون رو. والا به خدا با این نوشتن هاشون.
توی مورد اول کمک بخوای میتونی روی گروه حساب کنیاااااا
موردهای بعدی رو هم حتی میتونی حساب کنی. ما اینجووووووووور دوستهایی هستیم.

دم شما گرم. همون مورد اول حل شه انگار بقیه موارد اتوماتیک حل میشه. والله بقرعان

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.