امروز خوندم که از تمبر جناب محمود دولت آبادی رونمایی شده. نمیدونم چرا یه دفعه هوس کردم نامه بنویسم. کاش کسی رو داشتم که تو یه شهر یا کشور دیگه زندگی میکرد و اونقدر باهاش صمیمی بود که می تونستم براش نامه بنویسم. با وجود این همه راههای ارتباطی سریع و سه سوته که الان هست هنوز هم فک می کنم نامه نوشتن یه حال دیگه ای داره. اینکه سر هفته یا ماه منتظر باشی تا پست چی زنگ خونه رو بزنه و یه پاکت بهت بده که روزها برای رسیدنش انتظار کشیدی لذت فراموش شده ای هست. 




________________________

 

پ.ن: اینقدر خبرهای این روزها بوی جنگ و خونریزی میده که دیگه حال و حوصله‌ای برای آدم باقی نمی‌مونه.

نظرات 6 + ارسال نظر
حمید جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 21:50 http://abrechandzelee.blogsky.com/

قبلا هم از اینکه انقدر در معرض اخبار ناخوشایند هستیم شکوه کرده بودی. اگه اقدر اذیتت میکنه چرا میخونی؟ پسر آقای بهجت میگه هروقت ما روزنامه میخوندیم پدرمون میگفت "وقت اضافه آوردید!؟". گاندی هم در جوانی به همین دلایلی که تو داری به مدت دو سال و نیم اخبار رو دنبال نمیکرده... از من میشنوی برای تست هم که شده به مدت یک هفته کلا اخبار رو پیگیری نکن. به همکاران و اطرافیانت هم بگو باهات در اینباره صحبت نکنن...
این خیلی مهمه که برای خودت مهم باشی.

راستی میگی. بایداین اعتیاد مزخرف رو ترک کنم.
ممنون که اینجا هم اومدمی

منجوق دوشنبه 10 شهریور 1393 ساعت 00:09

نامه منو یاد جنگ می اندازد

من نیز به همچنین. اون سال ها یکی از عموهام سرباز بود تو منطقه فکه. تنها راه ارتباطی باهاش همین نامه بود.

مریم نگار شنبه 1 شهریور 1393 ساعت 13:50

آقا جواب برا من ننوشتی...قبول نیس !!!

عه به جان خودم نوشته بودم!!!!!
چرا نمی نویسم شما آدرس بفرستید من نامه می نویسم. درخصوص این که چطوری نامه ها رو می رسونن تو تهران اداره پست برای همه خونه ها صندوق پستی پشت درها گذاشته و یه پولی از ملت گرفته و جالب اینه که باز پست چی ها زنگ در رو میزنن و نامه رو تحویل افراد میدن. بنابراین ما هر چی نامه پستی داریم به آدرس خونه مادری فرستاده میشه !! پاسخ کافی بود آیا؟

دل آرام چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 00:07 http://delaramam.blogsky.com

خیلی فاز میده... من یکی دو سال پیش با یه دوست نازنین اینکار رو انجام دادم. عالی بود... اگه بخوای من پایه ام برای نامه نگاری

فکر بدی هم نیستا. بجای گروه وایبر بیاییم یه گروه نامه نگاری تشکیل بدیم

مریم نگار دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 10:20

آی گفتی دوست جون..یه نوستالوژی شیرین !..
..همین الان آدرس میدم واسم نامه بنویسی ...
خیلی هیجان انگیزه !...فاز میده !...فقط یادم رفته...پستچی زنگ میزنه یا نامه رو میندازه تو حیاط ؟؟!!

صدف پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 08:51 http://sadafmkh.blogfa.com

اره والا . نامه ای که میاد دم خونه تو پاکت کجا ایمیل کجا

فک کنم سر اخر من و تو با هم نامه نگاری کنیم .

راه حل خوبیه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.