آرزوی محـــــــــــــــــــــــــــــــال

دلم میخواد یه جایی می‌رفتم که خوش آب و هوا همراه سکوت باشه. کسی سر به سرم نذاره، تلفن هم نبود. اصلنم نفرمایید که این آرزوی در دسترسی هست! فک کنم برای من تا ده سال آینده امکان‌پذیر نیست (آیکون سرزمین آرزوهای دور)

نظرات 2 + ارسال نظر
صدف دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 12:42 http://sadafmkh.blogfa.com

اینجور جاها ک زیاده مثلا"‌ همون ماسال ک رفتیم ن تنها موبایل آنتن نمیداد بلکه حتی تلویزیون هم نمیگرفت . منتها وقت و پول رفتنش مهمه

بعلللللله زیاده اما مهمتر از پول وقت لعنتی هست. بالاخره یه روزی هم تو کوچه ما عروسی میشه (آیکون امیدواری های دور دست)

گلدونه یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 15:16

ما یه جایی داریم باسم طالاقون اونجا کسی زنگ نمی زنه تا سراغ ادم رو بگیره موبایل رو هم خاموش کنیم میشه همونحایی که تو می خوای

گلی جان مشکل من پیدا کردن جا نیست مشکلم یه ماه مرخصیه :))
اما رو پیشنهاد شما هم فکر می کنم. دست شما درد نکنه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.