خانم‌ها رحم داشته باشید!

روز پنج‌شنبه برای خرید مانتو رفته بودم هفت تیر. قدیم‌ها که حوصله بیشتری برای خرید داشتم تا کل مغازه‌های یک خیابون رو نمی دیدم محال بود خرید کنم اما الان دیگه تو سه چهار تا مغازه حوصله‌ام تموم میشه و خرید می‌کنم. آقایون محترم مخاطب نخندین. یه خانم اگه بعد از چهار تا مغازه خرید کنه یعنی معجزه شده. حالا بگذریم که از عید تا حالا سه تا مانتو گرفتم و هنوز هم مانتوی خنک تابستونی که حراست شرکت هم بپسنده ندارم!

بعضی از فروشگاه‌های مانتوفروشی که فضای بزرگتری دارن یه قسمتی رو جدا کردن و خانم ها بدون حجاب و با دردسر کمتری مانتو پرو میکنن. دیدن قیافه‌های آقایونی که با خانم‌های محترم میان خرید حالا یا به عنوان پدر یا شوهر یا زبونم لال دوست پسر خیلی دیدنی هست. طفلکی‌ها مثل انسان‌های ناتوان یه گوشه‌ای کز میکنن و احتمالا با خودشون میگن مگه میشه از بین این همه مدل هیچ کدوم رو نخواست!! یعنی فک نمی‌کنم کار از این کسل‌کننده‌تر براشون تو دنیا وجود داشته باشه که با یه خانم برن خرید. خانم‌ها هم که ماشاءالله تا حداقل 5 تا لباس پرو نکنن اونم بعد از کلی گشتن تو مغازه‌ها که کوتاه نمیان. قسمت مضحک داستان هم جایی هست که برای حفظ شئونات اسلا/می خانم‌ها باید مانتو رو بپوشن و بعد با حجاب کامل بیان تا آقای همراه هم نظرش رو بگه. خوب آخه این چه کاریه؟!! خانم‌های محترم خودتون تنهایی خرید برید. هم غرولند کسی رو نمی‌شنوید هم اعصاب فروشنده‌ها رو بهم نمی‌ریزید هم فروشگاه‌ها شلوغ نمیشه. خانم‌های عزیز فقط تو این یه مورد یه کمی رحم و انصاف داشته باشید. البته کمی تا قسمتی دلیل‌های همراهی آقایون رو می‌دونم!


نظرات 4 + ارسال نظر
حرفخونه شنبه 27 اردیبهشت 1393 ساعت 14:05

سلام شمسی جانم.
خونه ی نو مبارک عزیزم.
ایشالا همیشه نارنجی و پر از انرژی ه + باشی.
در مورد پست هم کاملن موافقم. اگه یه آقایی خودش اصرار به همراهی داشت که هیچ.
اما در اغلب مواقع که میلی به این کار ندارن به نظر منم بهتره خانم ها یه کم مستقل باشن و تنهایی برن خرید.
اصن من نمیدونمچی باعث شده این جا بیفته که واسه خرید باید عده ای رفت و تکی نمیشه انتخاب کرد؟
والا به قرعان

سلاااام رویای عزیز
مرسی. خوشحالم که دوباره اومدی به کلبه درویش ام.
کسی که اهل خرید نباشه یا حوصله همراهی دیگری رو نداشته باشه باهاش خرید رفتن یه اشتباه محضه (البت به نظر بنده) والا بقرعان
ببخشید که خط اول کامنتت رو دستکاری کردم. شرمنده. شما به بزرگی خودتون ببخشید.

گلدونه یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 15:24

وای اینقد سیاه نبین این بیرون اومدن مردها رو با خانمهاشون
آقای شوهر پا به پام همه مغازهه ا رو میاد تا بهترین چیز رو مثلن بخریم
خیلی هم کیف مید هبا هم میریم بیرون چون معمولن وقت نداریم با هم باشیم فقط موقع خرید برای من یا اون هست که بیرونا میریم خیلی هم فاز میده

اگه آقایی پایه خرید باشه که مشکلی نیست منظورم اونهایی بود که این کار براشون زجرآور هست. به جان خودم وقتی بالای پله ها ایستاده بودم یه عده ای بودن که انگار تحت شکنجه بودن!
همیشه به خرید و خوشی

مریم نگار یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 10:11

سلام...اگر از خانومهایی که اجازه ندارن تنهایی برن خرید..و یا اونایی که باید هزینه هرچیزی با دست مبارک آقاشون پرداخت بشه بگذریم..فکر کنم عده ای برای بهتر و نزدیکتر شدن رابطه شون و اهمیت به سلیقه و پسند آقاشون اینکارو میکنن..هرچند واقف باشن که موجب رنج و مصیبت آقایون خواهدشد ..!!....و خب از یه دسته دیگر هم نباید غافل شد..اونایی که اینجوری اشگ آقاشون رو درمیارن و تسویه حساب میکنن باهاشون..

سلام از بنده
والله دلیلش هر چی باشه صحنه مضحکی به وجود میاد. اما فک نکنم راه خوبی برای انتقام باشه. راههای بهتری هم هست

صدف یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 09:57 http://sadafmkh.blogfa.com

اگه راست میگی دلیلش چیه ؟
(دلیل همراهی آقایون )

1- فک میکنن خانم ها گرون میخرن و اگه اونها باشن ارزون تر خرید میکنن
2- میخوان سلیقه خودشون اعمال بشه
3- بخاطر مسائل مذهبی بعضی ها اجازه نمیدن خانم هاشون بدون اجازه اونها از در خونه برن بیرون.
و ....
اگه خواستی بقیه اش رو هم خصوصی برات میگم. ببین میتونی مخاطب های آقا رو از دستم ناراضی کنی؟ حالا بعد از نود و بوقی من خواستم از آقایون طرفداری کنم اگه شما ها گذاشتین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.